"Kõik me peame tegema, on kõne
ja tehnik
tegemist on meie ala."
Horst Molenaar, TEGEVJUHT Johanniter Seniorenhäuser Piirkonnas West, Kölni
(Saksamaa)
Horst Molenaar, TEGEVJUHT Johanniter Seniorenhäuser Piirkonnas West, Kölni
(Saksamaa)
Johanniter Seniorenhäuser GmbH on suurim mitte-for-profit ja elder care pakkuja Saksamaal, 93 rajatised, 7,600 voodid ja kui 6000 töötajat. Rohkem kui kümme aastat on ettevõtte partneriks TA Triumph-Adler, et rahuldada kõik dokumendihalduse vajadused oma Piirkondliku Keskuse Lääne.
Me soovime, et patsientidel meie võimalused, et saada parimat ravi ja toetus võimalik. Koopiamasinad ja printerid ei ole peamine probleem, kui nad murda. See võib põhjustada suuri häireid tööprotsessi, kui see ei ole võimalik, töötajad, et luua arve või printimine, mis on in-house uudiskiri. Me olime kasutades erinevaid seadmeid. Selle tulemusena oli tihti tehnilisi probleeme süsteemidega.
Seetõttu, me ei tellinud TA Triumph-Adler üle kümne aasta tagasi koos leida lahendus optimaalselt varustamise ruumides printerid ja koopiamasinad, et asendada oma olemasolevad süsteemid, aadress üksikute projektide ja olema ahvatlev rahalisest aspektist.
TA Triumph-Adler oli jaoks väljakutse. Koostöö algas kohe kätte kahe seadmete jaoks vajalikud asukoht Köln. Täpne analüüs viidi läbi; kõik organisatsiooni vanem hooldust Piirkonnas West olid külastanud, ja nende praegune staatus analüüsiti kohapeal. Me olime üllatunud, tulemus – TA Triumph-Adler võitis lepingu, et selle kontseptsiooni rakendamiseks on välja töötatud spetsiaalselt meie jaoks. Kulutõhusus on midagi, mida peame käsitlema, kui ettevõtja eakate hooldust. Me soovime, et fondide meie käsutuses kasu inimesed, kes elavad ja töötavad meie võimalused.
Horst Molenaar, TEGEVJUHT Johanniter Senoirenhäuser Piirkonnas Lääne
Pakkumise TA Triumph-Adler oli muljetavaldav poolest kulud samuti. On suur töö, läksime edasi ja asendada kõik meie seadmed on kaasaegsed süsteemid hoolikalt valitud, et rahuldada meie vajadusi. Meil on ka üle vaadata ja muuta meie töövooge. Pärast muudatused on rakendatud, on nüüd enam printeri juures iga tööjaam. Panime suure jõudlusega seadmed, kesk-asukohad ja arvu vähendatud, printerite ja mudelid printer. Kõik printimine ja kopeerimine süsteemid olid taas vahetasin välja 2013. aastal, ja leping oli pikendada 72 kuud.
260 süsteemide TA Triumph-Adler on nüüd kasutusel Johanniter Seniorenhäuser rajatiste, nagu on sätestatud TOM (Kokku Väljund Juhtimine) lepingu. Kõik need süsteemid on tsentraalselt hallatavate TA Kabiini®, web-based asset management programm TA Triumph-Adler. Saksamaa-wide SEE organisatsioon on konsolideeritud juures kompetentsikeskus Berliinis, samuti seire-tegevus, mis hõlmab kõiki seadmeid, mida haldab lääne piirkonnas.
See, kui meie kesk-server talu. Me oleme sellega ühendatud läbi interneti kaudu meie IT-teenuse osutaja, Citrix. See tähendab, et me kõik tööd ühe serveri jagatud kõigi kasutajad. TA Kabiini® on samuti käivitada tsentraalselt Berliinist.
TA Kabiini®, laevastiku haldamise lahendus, TA Triumph-Adler, võimaldab meie töötajad on meie kompetentsikeskus Berliini, et neil oleks pidev ülevaade kõikidest printerid ja koopiamasinad kasutada, avastada jätmise teated kohe, nautida maksimaalne kulude läbipaistvuse ja tead, mis trükkimise maht on kasutatud, kui. Seadmete teiste pakkujate kui TA Triumph-Adler saab jälgida ka kasutades TA Kabiini®, kuid me ei ole praegu seda võimalust kasutavad. Protsessid on sujuvalt pärast kiiresti luua hästi toimiv partnerlus.
Isegi siis, kui kõik seadmed on jälgida tsentraalselt Berliinist, teenus töötajad on olemas üksikute rajatiste ei aja. Kõik me peame tegema, on kõne, ning tehnik jõuab meie veebilehel. Kui teenus, mida TA Triumph-Adler on alati olnud peamine põhjus, miks meil säilitada see koostöö. Meie eesmärk oli leida partner, me võiks täielikult usaldada, kui tegemist on dokumendihaldus. Üks teenuste TA Triumph-Adler pakub TA Kabiini® on automaatne ümbertõstmine tooner ja raamatuga, mis mõlemad on veetud otse asjaomase süsteemi. See on sageli vähe asju, mis teevad vahet. TA Triumph-Adler leiab kohandatud lahendusi. Näiteks, andsid nad meile joonistaja et meie töötajad nõutud. Kuigi see ei kuulu TA Triumph-Adler on standard teenus, nad on olemas, et aidata meid, kui meil on neid vaja – ja see on tõesti hea teada.